Review LG Optimus P990 2x

LG Optimus 2X este primul smartphone dotat cu un procesor dual-core de 1Ghz dezvoltat pe platforma nVidia Tegra 2, specificaţie ce i-a asigurat telefonului un loc în Guiness World Records!
Telefonul are doar 139 grame şi se simte foarte bine în palmă. În ciuda greutăţii mici, senzaţia de telefon rezistent şi închegat persistă.

Prima mea impresie a fost "Wow!!" L-am luat in mana si am vazut cat de usor e si am fost foarte incantat. Sa lasam fotografiile sa vorbeasca.





















Comentariu PRO
  • Puternic
  • Foarte rapid
  • Ecran de 4 inci LCD cu sticlă Gorilla rezistentă la zgârieturi
  • Memorie interna de 8GB
  • Conectivitate Wi-Fi si GPS
  • Iesire HDMI
  • Cameră foto de 8 megapixeli cu filmare HD 1080p şi flash


Comentariu CONTRA
  • Autonomia nu prea exista(Dupa vreo 6 ore de utilizare, putin jocuri etc. ma anunta ca am sub 15% nivelul bateriei; Am reusit sa optimizez mai bine balance-ul de putere cu ajutorul Advanced Task Killer)
  • Probleme cu racirea( In timpul folosirii intr-un joc sau pe internet am observat ca se incinge tare in zona camerei foto, dar in conditii de utilizare intensa)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu