Samsung Galaxy S4 original vs. replica (fake)

As vrea sa atrag atentia celor ce vor sa cumpere sh sau chiar nou un Galaxy S4 de aparitia unor replici cu o singura cartela care arata aproape identic cu originalul.
 In poze se vad diferentele asa ca fiti atenti ce cumparati.

La versiunea de Android poate scrie ceva aiurea cum ar fi 4.2.9 sau 4.4.4
 Cutia este un pic mai mare si are alta nuanta de maro .

 Am pus asa doar cateva diferente care sar in ochi si se pot vedea foarte repede.

Lentila camerei e foarte mica si la unele replici nu e asezata exact in centru.


Totusi cea mai sigura metaoda de a testa o replica ar fi --> asta

13 comentarii:

  1. Telefonul meu e original ( am fost la Samsung ) si pe baterie scrie made in Koreea , blitul nu e asa de galben , etc si unele chestii icercuite nu sunt adevarate cum ar fi ordinea de pe baterie a indicatiilor (ex: nu aruncati la gunoi ) la voi dc scrie made in Korea e real ,dc pubela e mai mare faik

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu e adevarat unele da altele nu

    RăspundețiȘtergere
  3. Este fals ex: la voi pe baterie scrie CELL MADE IN KIREA ASSEMBLED EN CHINA pe cel adevarat si pe cel fals scrie la cel diar ca e MADE IN CHINA , cand colo pe cel real trebuia sa scrie MADE IN KOREA ASSEMBLED IN KOREA

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La versiune apare gt-i9500. Adică samsung Galaxy S

      Ștergere
    2. La versiune apare gt-i9500 .Adică samsung Galaxy S

      Ștergere
  4. Cel mai simplu instalezi repede Antutu si vezi tot ce are si ce nu are telefonu cu pricina.

    RăspundețiȘtergere
  5. Păi şi dacă am fake , nu se merită deloc ? Adică care e diferenţa dintre fake şi real . Nu mă refer la aspect , mă refer la cum merge . Şi dacă are Android 4.4.4 înseamnă că nu poţi sa descarci unele aplicaţii ?

    RăspundețiȘtergere
  6. Ba da poti instala tot ce vrei din googleplay dar telefonul este foarte slab.

    RăspundețiȘtergere
  7. cam cit de slab, o comparatie cu unul cu 512 ram si proc de 1 giga? care e mai bun ?

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ziua.Am un galaxy s4 iar in interior scrie ,,made by samsung,,....unde poate fi fabricat ?
    Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  9. Si la mine scrie made by samsung....deci e sau nu original?

    RăspundețiȘtergere