Dodysher PC





"Cum am început eu să modific carcasa .....


........ înainte de a mă apuca, am completat golurile carcasei cu paxmate, iar înainte de asta am tăiat grilajele, (cele din faţă erau deja tăiate) iar apoi a urmat spatele şi capacul lateral, opreraţiunea a durat maxim 40 minute, fiind apoi finisate cu o pilă şi primind apoi o garnitură ca să dea aspect, că arăta prea urât, iar apoi am trecut la treabă. Am scos tot de la interior, am acoperit bine locurile care nu vroiam sa fie atinse de vopsea, mai exact paxmate, leduri faţă, usb-uri, butoane on/off si reset, iar apoi am trecut la şmirgheluit. Cea mai mare parte din carcasă ce a fost şmirgheluită a fost faţa şi spatele, restul au fost bine degresate cu acetonă (bineînţeles că şi ce a fost şmirgheluit a fost degresat).
După degresare am trecut la aplicarea grundului şi apoi vopsire. Am folosit 4 tuburi Köber 400 ml: unul de grund şi trei de vopsea. Mai întâi am aplicat grundul în mai multe straturi subţiri, lăsând să se usuce bine (uscarea a fost foarte rapidă).
După aplicarea grundului am trecut la vopsire. Aplicarea a fost de la început un mic eşec (deh, nefiind cunoscător) şi a cam curs vopseaua. Dar am luat-o de la capăt cu acelaşi procedeu descris mai sus, însă am aplicat vopseaua pe orizontală, nu ca prima oare pe verticală. Vopsirea a decurs la fel, dând în mai multe straturi subţiri şi cât mai dese. Au fost aplicate în 7 straturi cu pauze de 15-20 minute între aplicări, care au fost spre sfârşit tot mai dese. Uscarea a fost deasemenea rapidă, însă am lăsat 12 ore să se usuce complet.
După uscare am montat totul la loc, între timp au sosit şi neoanele, deci au fost montate
." Dodysher ,Mygarage Forum

SURSA:Forumul Mygarage

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu