TT Soprano Mod by caine_roshu




Totul a inceput cu decuparea grilelor ventilatoarelor fata si spate pt imbunatatirea airflow-ului. Evident ca in timpul slefuirii marginilor, carcasa s-a mai zgariat pe ici pe colo, asa ca m-am gandit sa o vopsesc pe interior. Primul gand a fost galben fluorescent. Cum am ajuns la culoarea actuala aflati in topicul dedicat carcasei. A urmat dezmembrarea totala a carcasei si vopsirea componentelor. La asamblare pentru a fi in ton, am folosit nituri de cupru. Am renuntat la ventilatorul de pe side panel precum si la front panelul situat pe tavanul carcasei(revopsit in totalitate), in locul caruia am decupat un locas ptr un vent de 120mm. Grila de pe tavan si cea laterala, impreuna cu picioarele si capacele bay-urilor de 3.25 si 5.25 au fost vopsite cu o culoare apropiata de cea a ventilatoarelor situate pe coolerul CPU si spate. Interiorul carcasei este iluminat cu 3 module cu cate 3 leduri superflux rosii la 12V si 4 leduri Nichia de 5 mm rosii la 12V aplicate pe ventilatorul Noctua de pe tavan.

Link proiect: TT Soprano, al 2-lea PC, primul modd

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu